ÅÅÅH

JAG FÅR LUST ATT SLAPA ALLA FJORTISAR I MIIIN KLASS!


tur att det iaf finns några man kan lita på, det finns ett fåtal som man faktsikt kan umgås med,
fast faktum kvarstår att de inte är fjortisar.
inte maxat iallafall.
:D
men sen finns det ju resten, avskummet,
de jag helst inte vill nämna
de fyra :O!
trés horible!
too much make up, too little brain.


men, jag älskar vissa personer i min klass :)
de vet vilka de är, och fast typ ingen kommenterar på vår blogg,
så kan jag säga att antalet läsare höjs och höjs hela tiden haha

och btw,
PÖSS PÅ DIG AVAN FÖR ATT DU TVINGADE MIG
BÄRA UPP VOLLEYBOLL NÄTET,
SOM JAG SJÄLV ALDRIG ANVÄNDE,
MEN DU VILLE HA MED!
KRAAM <3


big love, big hug and all that shit
Xx

Kommentarer
Postat av: Lina

ni skriver så lite ni borde skriva mer det är kul och läsa lägg fler bilder också xD

2009-08-30 @ 09:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0