Ett inlägg så här i hektiska tider...

Countdown 1 day. Yey. Milano tomorrow! Fast kanske inte, min bokare ringde idag om ett tidningsjobb i München imorgon, så jag ska eventuellt dit istället imorgon om det går att boka om biljetterna och sen åker jag vidare till Milano på torsdag. Allt händer så snabbt hit och dit att man får svårt att hänga med, fast det är bra, man lär sig att vara flexibel!

Jag kom nyss hem från Klara, jag, hon och Frida hade en liten hej-då-kväll igår. Vi räknade ut att vi inte kommer ses på nästan hela sommaren, imorgon åker jag och på torsdag åker Frida till Vietnam där hon ska vara i år och dar, sen när vi kommer hem kommer Klara åka till Indien och jag vidare till västkusten... Lustigt vi som hade planerat att ha så kul i sommar haha.

Om en stund ska jag iväg för att träffa S&S och hinna säga hej då till dem också. Tråkigt, har inte hunnit se dem så mycket på sista tiden! Måste också iväg för att införskaffa de sista prylarna jag behöver inför resan. Ikväll blir det tidig läggning!

Love D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0