Krullis "tjejmiddag"

Förra helgen hade min, eeh ska man kalla det nyfunna vän?, Julia även kallad Krullis "tjejmiddag". Gillar egentligen inte det uttrycket, det låter verkligen stelt och gammalmodigt... Tråkigt. Nej, usch. Men egentligen tycker jag att de brukar vara det såna där "tjejmiddagar". Det brukar vara no action at all och så sitter man runt ett bort och pratar skit i flera timmar.

Krullis "tjejmiddag" var iaf kul och underhållande, det var god mat (var typ utsvulten när jag anlände, så jag hade nog kunnat äta flodhäst om det varit vad som stod på menyn men iaf), trevligt sällskap och roliga inslag men mycket skratt. Haha, vi hade till och med charader, lite barnsligt red. anm. haha. Här kommer nu bilder från förra lördagens krullistjejmiddag:

Många härliga personer, jag älskar mitt lipande, krullis bär svart- och vitrandigt, jessica försöker att imitera en hamster, frida kör drygminen och klara kör med hjärndödlooken. Klicka på bilderna om du vill ha dem större!



D

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra i milano ?

2009-06-15 @ 22:02:13
Postat av: Anonym

vad ska du göra i milano ?

2009-06-15 @ 22:02:21
Postat av: D

jag jobbar som modell här i stockholm och nu ska jag prova på det i milano:)

2009-06-16 @ 12:04:31
URL: http://karlssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0