nattsudderi

Heey homies! Countdown 2 days, aarfhggh, Milano! Avfärdsdatumet blev framflyttat till nu på onsdag, så jag får ett par dagar här hemma nu efter kusin Sandras student innan jag beger mig av. Kommer att bli mycket att göra, hinna träffa alla kompisar och packa, har ju trots allt bara två dagar kvar. Har redan sagt hej då till mami och eve, de drog ju direkt till kusten och garviks camping från värmland medan jag och papi åkte hem p.g.a. jobb... Kommer alltså inte få se gosisnosarna på fyra veckor, SNYFT! Men jag klarar mig herregud, det är ju bara fyra veckor. Don't be such a kenselsprout. hahah. Lite internskämt, brukade kalla poopie (eve) för jävla känselspröt så fort vi bråkade när vi var små och då blev hon alltid jätteledsen och började gråta... Förstår om det inte makes any sense hos er läsare haha men jag var tvungen.

Hursomhelst, Sandras student var rolig! Alltid lika kul att se släkten, blir ju inte så ofta p.g.a. avståndet. Värmland är bäst, det är verkligen det. Känslan av människorna är ibland så himla B att det blir ironiskt och sjukt underhållande.

Fatta att jag tar studenten om två år, kan inte riktigt förstå att jag redan avverkat 33% av min gymnasietid... De andra två åren lär väl bara springa iväg som mormor sagt till mig. Men iaf, när jag tar studenten vill jag se lika klassiskt snygg ut som Karin Boye gjorde när hon tog studenten. Kanske ännu en lite random grej att jag tar upp det, men hittade en bild på henne från hennes student för ett par veckor sen och hon ser verkligen skitsnygg ut. In med det gamla, ut med det nya fö' fan!

Karin Boye, riktigt klassiskt vacker. Inte alls tråkig och alldaglig som de flesta av er lär tänka!



D

 

Kommentarer
Postat av: go go E

go kenselsprout! det är jag det, den stolta E, inte mes som ems hahah <3

2009-06-15 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0