new moon, vem orkar vänta tills 20 november?

Det råder en stor twilighthysteri världen över, alla vill ha del av denna stora kaka som bara växer och jäser.. nog för att mr cullen är vacker och det är spännande med lite nyskapande vampyr filmer, men vem orkar se på trailers och posters ett halvår i förväg? jag själv tycker det är lite tidigt, min hysteri började så fort som jag hade sett första filmen, jag var vungen att se new moon snart! men fan, det dröjer tills 20 november innan vårat avlånga land har gjort textningen klar och alla rättigheter är där de ska vara.. men men , jag delar med mig av några heta bilder jag hittade, gjorda av illustartören Malin Schlott




                                                




  min favorit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0