Örnnästet förlorar en fränd

Nu är det snart dags för mig att flytta, jag lämnar Slagsta och min kära familj. Det har varit dags ett tag för mig at flytta, med det livet jag lever kan man inte alltid anpassa sig till en hel familj. Det låter kanske egoistiskt, men jag tror att mitt påstående är ömsesidigt från familjens sida. Vi hinner inte ses lika mycket som förr, alla har saker för sig och nte minst jag. Jag jobbar mycket och är jag någon dag ledig är den 20 saker som man "måste" göra och 20 personer man "måste träffa. Men sånt är livet! Det ska bli roligt, ett nytt kapitel i mitt liv. Jag hoppas att det kommer bli roligt och få mig att mogna och växa som människa, jag är redo för det nu. Vuxenpoäng är inte längre ett skällsord i min närhet, det känns väldigt bra.

På onsdag är det kört! Sen blir det inflyttningsfest senare i sommar :D Gärdet here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0