Rapport fran Milano

Tummen ner för alla äckliga "ciao bella" gubbar som står längs med gatorna. Om de öppnar sin mun en gång till så flippar jag, tro mig och det blir inte roligt haha. Jag gissar på att det blir om några minuter när jag ska iväg, cause om man strosar fram längs gatorna i klackar och är ett huvud längre än alla andra är det inte så lätt att göra sig osynlig...

Några bilder fran mandagens mingelmote pa agenturen (lyckades inte fanga nagan kandis pa bild, men bl.a. donatella versace ska ha varit där!) Det var sjukt mycket folk, massor med modeller och andra "fashion victims". Det var mingelfoto och bland annat fashiontv var där och filmade. Här är nagra bilder pá mig och resten av "the swedish maffia":



Fotat och grejat är det Tilda som gjort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0