strömstad <3

nu är eve back in buisness :D ni är glada aiits? Jag befinner mig på en camping nån mil söder om strömstad ch har det bra med mormor, morfar, mamma morbror, morbrors fru och barn.. liten trevlig skara som alltid är glada! naat! men men, är man släkt så är man, och btw, hörde att dba var på grönan! INTE BRA!!! fan att jag int var hemma -.-
 
nu sitter jag i ett sunkigt förält med morbrorns laptop i knät, lyssnar på morsans snarkningar och hoppas att det int ska regna imorgon då vi ska t en tur till grebestad och köpa glass <3

idag har varit en bra dag, ungefär 18 grader varmt och strålande, het sol B-) jag åt en glass oxå, sandwitch strazziella eller vad den heter, riktigt niice var den och jag åt den på en brygga precis brevid feskeboa haha.. jag måste nog sova nu, herregud som en gamling, eftersom jag blir väckt imorgon vid åtta av en viss liten parvel vid namn algot, även kallad agge eller gotte, någon av er lymlar hemma kan väl ladda upp en bild månne? thnx hahah :P

gud jag är trött! rumpan i vedret!
ps. imorgon ska jag gå på liten runda på campingen, måste leta fter en viss person, hörde han jobbade som städare :O

kram gottisar <3

Kommentarer
Postat av: eveliiina ;D

det är officiellt, han jobbar som städare

2009-06-17 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0