Tiden rinner iväg...

Åh nej, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Nyss hade jag all tid i världen men nu tycks jag inte ha någon alls. Imorgon är för mig sista dagen i skolan, superskönt! På torsdag åker jag till värmland som jag är i tills söndag och på måndag eller tisdag bär det av till Milano. Ska bli sjukt kul, men när ska jag få säga hej då till alla mina underbara vänner? Att vara ifrån dem i fyra veckor är mycket och jag kommer sakna dem! Vill inte vara ifrån dem, men världens chans ligger framför mina fötter och det ska bli underbart kul. Jag, josefin och Malin mot världen! Vet inte om det här är det sista jag kommer att hinna blogga innan jag åker, i så fall får ni ha det bäst och vi ses i juli, i annat fall slänger jag in några inlägg här och var! Puss och kram.



 D
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :]

2009-06-09 @ 23:53:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0