Tokig helg!

Vilket ös det har varit den här helgen för min del! Det har varit en liten försmak av vad jag tror min sommar kommer bli. Speciellt med tanke på att jag flyttar, höhö ;)

Jag har jobbat som en gris. Missade min kusins student i Värmland på grund av det. Fy fan vad det svider. Studenten är en engångsgrej och då vill man ha sina närmaste där! Jag tycker att det är så roligt, alla är så jävla glada att slippa helvetet i skolan och bara få dra ut och göra sina egna grejer. Så jag är ledsen Sandra, jag antar att detta är den dåliga sidan av att inte gå i skolan, man kan inte ansöka om ledigt och sen sjukanmäla sig (: haha. här är hon på min 20-årsfest på vår baksida:



Nu om någon gång måste jag komma på dragspelsstämman! Den har jag missart tusen gånger och då får jag åtminstone chansen att träffa Sandra. Och om du läser det här så måste du med till västkusten i juli också! Inget val :)

Så jag har jobbat, "hela dan varje dag". Efteråt har det blivit lite after work. Haha. Det låter torrare än sandpapper. Men så illa har det inte varit! I fredags till exempel, då var jag på F12 och såg Dubfire med en nyfunnen bekantskap från Grönan, Andreas. Det var sjukt roligt att dansa loss med det neonrosa armbandet man fick istället för en tråkig stämpel, och sjukt jobbigt att infinna sig på Grönans område vid halv elva dagen därpå. Men det gick, som ni alla vet är Emelie made of steel. Och jag har kvar armbandet för att påminna mig själv om att det var värt det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0