back in brown...

Så nu var man hemma igen, jees vad den veckan gick snabbt. Vi hade det skönt jag och mor min nere på kreta, makriagialos. Vi bodde där i en liten by, precis vid havet och bergen. Det var varmt, 38 grader. Hmpf, det hade jag inte förväntat mig, normal temperatur så här års är 23 grader. Men jag klagar inte, faaan vad härligt det var! Dock fan fick jag ta in på sjukhus sista kvällen och det blev rätt stressigt, jag fick en astmaattack och det är inte det mest trevliga man kan få. Men i survived, here i stand. Tyvärr har jag inte fått upp några bilder än från resan, har bara mobilbilder tyvärr dock, hade ingen digi att ta med.

För att visa en bild från raka motsatsen, Romme i vintras. Jessica, me and Klara!



D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0