Emelie gör entré

Sent skall syndaren vakna, bättre sent än aldrig, Emelie äntrar karlssonsisters! Jag Emelie, den äldsta av oss tre systrar, har varit lite keff med att komma igång med det här. Men nu kommer alltså mitt första inlägg!

Anledningen till att jag inte hört av mig tidigare är att jag helt enkelt har haft så otroligt mycket för mig. Det är kul, jag tycker om när det händer mycket och man har "action" i livet, så länge man själv hinner med. För mig är det inga problem, de som tar stryk är nog familjen, speciellt mamma och pappa. Vi alla har ett stort behov av att umgås (som ni alla vet) och jag har inte riktigt haft möjlighet att vara med på diverse skogsutflykter, piknikar på djurgården och filmkvällar på ett bra tag. Det är ju som det är, jag är hemma så mycket jag kan, men oftast går jag hemifrån på förmiddagen och kommer hem sent på kvällen.

Hur är det annars då? Jo det är ganska jävla bra faktiskt, jag har mycket att göra som sagt, med både skola och arbete (och fest där någonstans emellan), och har precis skrivit kontrakt för en etta i andrahand på gärdet! Sjukt skönt! Det är vuxenpoäng som inte framkallar ångest, trodde inte att något sådant existerade. Den 15:e juni lämnar jag finaste älskade Slagsta och min familj och drar iväg. Det har varit på gång ett bra tag, man kan inte riktigt bo här borta om man vill ha ett liv. No offense alla som bor här, men det är för jävla långt ifrån stan! Det är jättefint precis vid mälaren med mycket natur runtomkring, men den dagen jag vet att jag tar nattbussen hit ut för sista gången kommer jag fira med champagne!



Hade gärna velat skriva mer, men nu måste jag förbereda lite grejer här hemma. Har två kurder som kommer hit vid två för att dra ett race med gudfadern, världens bästa film? Mycket möjligt.

Ha det, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så man har bara liv om man bor i stan. tönt. du lämnar mig i sticket, kommer aldrig att förlåta. :)

2009-05-19 @ 16:30:24
Postat av: Anonym

vad är detta för bild :O

2009-05-19 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0