Filmanalys...

Sitter här i köket med tänd lampa och x antal böcker framför mig och försöker att skriva en analys om filmerna "King Arthur", "Alexander" och "Troja", tre tunga historiska filmer som jag sett ungefär tre gånger vardera. Jag har snöat in mig lite på vilken idé jag ska ha med arbetet, jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. Det är så typiskt mig, packa ned allt man har i väskan och sen inte veta vilket jag ska använda. Dock måste jag understryka att filmerna är sjukt bra, annars hade jag aldrig orkat se dem tre gånger var! Men hur bär man sig åt när man har så mycket inspiration på samma gång att man inte vet vart man ska göra av allt? Många brukar ha problem med att komma på vad de ska skriva medan jag har problem med hur jag ska sammanfatta allt... hmpf...

Tror att jag ska gå och göra mig lite te, det kanske gör mig klokare. Och The Mentalist börjar klockan nio, den enda deckarserien som jag följer. Tycker att den är riktigt bra faktiskt. Det är en blandning mellan olösbara fall, humor och relationer. Men så sheet, har bara tio minuter på mig att börja den här texten, hinner inte blogga mer nu, ciao!



- Den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0