Grönan är Grejer

igår var en underbar dag... det är sant! helt underbar var den! solen sken över gräsmattorna på den fina djurgården där jag själv, ena halvan av mina två systrar och min käre far satt och njöt. Anledningen till detta? Mor och dotter två, DENISE, var inte hemma, med tanke på att ni så flitigt läser bloggen så borde ni ju veta detta redan eller hur? :)
Anyway så var vi iaf på djurgårde, alla vet hur härligt det är där, vi hade med oss matsäck och så satt vi där och solade och hade det trevligt.. Matsäcken bestod av hmm kycklingsallad eftersom pappi hade glömt att lägga i pastan haha (L)

Vidare utvecklade sig aftonen, far drog till jobbet, säkerhetsvakt på arlanda, BE WARE! och jag och ems drog vidare kan man säga! haha vi gick till grönalund, tog oss in som de medarbetare vi är och åkte karusell ;) vi åkte bla annat popexpressen 3 ggr, det var vi som fick välja låtar wohoo, insane och vi åkte extreme inte mindre än 4 ggr! jävlar haha vad de killarna som körde den gillade ems. När det var dags att stänga, vid sisådär 20:00, fick vi åka en extra gång utan att stå i kö :O niiice

Sa jag oxå att vi gick in i spökhuset? amagad klart vi gjorde det! och jag blev riktigt, riktigt skrämd kan jag säga.. Man vet ju om när man går in i spökhuset att det kommer komma fram en massa läskiga brasilanare som har klätt ut sig i de mest konstiga klädnader med tanke att skrämma skiten ur dig, och ändå går man in! vi människor är att konstiga varelser visst är vi? En man, utklädd till mumie med trasor hängade efter sig, tog tag i mina axlar. WTF det får man ju inte göra?? Jag fick nästan damp men valde att inte reagera allt för hårt, fast ems var med mig, hon vet sanningen (a)
Den sista personen som försökte skrämma mig lyckades bäst. Halleluja Halleluja jag trodde jag skulle dö.. han kom uppsmygande med en jävla hängsnara i handen och viftade med skiten bakom mig.. Damn asså ^^

klart det var party på grönan, för grönan är ju grejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0