Konfirmation och 20-årsfirande

När jag och mamma anlände hem i fredags efter en natt av tumult då jag låg på sjukhus med dropp i en hel natt och knappt sov ett skit, utan tvärtom var i uppehållstillstånd väntade ingen vila, nej, utan tvärtom; - en hel helg med släktfest. Släktfest med släkt från värmland. Jag älskar min släkt, visst, men ibland behöver man tid för att smälta saker och ting. Så i stället för att få min efterlängtade vila fick jag en helg av härj, mycket goda skratt, sena kvällar och tidiga morgonar. Emelie har ej lagt upp bilderna på datorn efter helgens firande men jag antar att det kommer snart.

Så i stället får ni en bild från min egen konfirmation. Här står Sofia och jag och ler som de nyfrälsta vi är! Notera att mitt hår är mörkt, det är från den enda tiden i mitt liv då jag färgat mitt hår, fegis.



D
 

Kommentarer
Postat av: amanda

inga bilder från den nya konfirmationen? :¨>

2009-06-05 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0