Milano i sommar!

Nu har jag roliga nyheter att berätta! Jag ska till Milano i sommar och jobba! Var där i november på en s.k. testweek för att träffa lite kunder och så, men nu i sommar ska jag ner i hela fyra veckor. Troligtvis följer Josefin med ner, det var henne jag åkte på testweek med, en riktig sweetiepie! Kul det kmr bli. True models. Tråkigt nog är jag tvungen att sälja min biljett till hultsfred dit jag hade tänkt att åka med några kompisar, men chansen att åka på festival kommer jag ju att ha hela livet. Det ska bli riktigt spännande att se hur det går... Kommer att bli den längsta tiden jag varit borta från familjen, snyft. Kommer sakna systrarna och päronen, men i'll survive. I'm going to kick ass, even though i'm a little shorter then all the other girls. Drar om fyra veckor typ, på dirren efter skolavslutningen. Missar tyvärr kusinens student, men jag hoppas att det är värt det.

översiktsbild på Milano, katedralen i Duomo.



- Den


Kommentarer
Postat av: pip

kommer sakna dig denne :( . du och ditt jävla milano !!!! :( :( . <3 din åsna du sa aldrig nått om värmland har ringt hem till dig minst fem gngr varje dag den här helgen för ja vet att du ska fara till milano . men inget sa du till pip . .

men du kommer ha de jävligt kul och kommer sakna dig jätte mkt. love pip miss S .

2009-06-15 @ 16:36:59
Postat av: D

jag vet men det är p.g.a. din fucking mobil som du tappat bort! hade inte pengar att ringa hem från mobilen, och värmland var en impulsgrej! svara nu när jag ringer till dig åsnaaaa.

2009-06-16 @ 12:18:37
URL: http://karlssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0