Mor och dotter till Crete!

Wohoo, imorgon bitti bär det av, jag och modern beger oss till Kreta! Vi har en tradition här i familjen och det är att varje dotter när denna fyllt 17 skall åka på en ensam resa med vår mor. Emelie har redan gjort sin med mamma, nu gör jag min och sen är det bara Poo kvar. Vi ska bara slappa och ta det chill hela veckan. Jag behöver det. Big time. Min egen sorts rehab. Vi ska till den södra delen av Kreta därdet bara är lugnt och skönt där det mesta finns på hotellet. Givetvis ska vi bege oss ut till Knossos o.s.v. men det är skönt att allt finns där man bor, så att man slipper röra på sig om man inte känner för det. Jag ska gå upp och jogga på mornarna, steka mig bruk på dagen och äta god mat på kvällen... Det är andra gången jag åker till Kreta nu, förut åkte vi hela familjen för en fem år sen eller nåt. Får blogga mer när jag kommer hem därifrån, men innan dess hoppas jag att Evelina och Emelie fyller den här bloggen med en massa spännande inlägg. Och btw, har hittat min gamla hatt jag köpte när jag var på Kreta förra gången, ska inte banga på att ha på mig den. Lägger upp bilder när jag kommer hem , Cya!

Crete, olala!



- Den

Kommentarer
Postat av: emma

oh ha det underbart!

2009-05-20 @ 20:39:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Andreas.Årzén

Trevligt! :)



Hoppas din dag har varit underbar och att du får en fortsatt trevlig kväll! Ha det bra.



P.S Om du vill så skulle vi kunna lägga till varandra i bloglovin, skulle vara jätte kul :)

2009-05-21 @ 18:24:35
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0