Nattsudd...

Varför i helvete kan man aldrig sova när man vet att man borde? Det är så typiskt, jag har jobbat som en gris och däremellan varit på lite baluns, vilket har lett till att jag inte fått tillräckligt med varken sömn eller mat på ett tag. Så har jag min enda lediga dag idag, borde äta, plugga, sova tidigt och vara allmänt jobbigt äckelduktig. Men nänä! Vad gör jag? Sitter uppe i mörkret och stirrar ut genom köksfönstret! Vad ska man säga, jag har inget liv.

Det är väl därför folk bloggar överhuvudtaget? För att man har för mycket fritid menar jag? Man tror att man har så jävla mycket för sig och att folk är sjukt intresserade av vad det är, och därför ska man få någon slags bekräftelse genom att blogga. Kom inte med nåt tugg om att "jag skriver för mig själv, det är så skönt att skriva av sig" eller annat skitsnack. Är det verkligen någon som går på det? Nej, jag trodde väl inte det.

Alltså, jag har inget liv, inget alls att ta mig för. Därför bloggar jag. Nu vill jag då att folk ska börja läsa vår superintressanda, as-hajpade och innovativa blogg för att ge oss ett litet självförtroende-boost! Nu tänker ni, Oh like you need it? Såklart, alla vill ha lite uppmärksamhet då och då.

Anyways, kanske borde ta och abrunda här innan jag slutar bredvid Janne Josephson. Ha det, söv gött söm än säjjer i Wermland :) PÖSS iffrå ÄMELI


Kommentarer
Postat av: - Den

Ems, om du har för mycket fritid vet jag inte vad. Du har ju fullt upp hela tiden!

2009-05-20 @ 19:26:26
URL: http://karlssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0